życie! hlp!

Wysłana - 06-04-2005, 15:22
boyy
Senior Member

Zastanawialem sie gdzie umiescic ten temam :P mysle ze w miaro dobrze trafilem ;p

A mianowicie postanowilem calkowicie poswiecic sie kulturystyce poniewaz kocham to i naprawde dzien bez napiecia to dziel stracony.Poprostu kocham to...:)
Moje zycie wyglada miej wiecej tak ~!: Jade na studia, siedze tam od rana do jakiejsc 14 godziny ! w miedzy czasie pale duzo papierosow( z czego niejestem zadowolony) przyjezdzam , zjem cos i ide na trening.Wranam z treningu i jem grajac w gry na kompie.Wieczorem ide do panny, wracam pozno w nocy i tak dalej !! siedze czasem przed kompem i gram , albo stoje pod klatka z typami i sie nudze...Mam tedencje do tycia, niemam niewiadomo ile kasy,ale miesiecznie jak hce bede mial na jakies bialeczko.Kiedy siedze wydaje mi sie ze tyje,ale kurde co mam robic kiedy sie nuddze..aha i caly moj dzien pale fajki,fajki pale jakies paczka dziennie , pale na czczo.

Moja prosba polega na tym by ktos Poradzil mi co zmienic w swoim zyciu
zeby wczuc sie w ten sport i poswiecic sie na maxa...naprawde chce zyc jak kulturysta a nie jak zwykly hlopaczek ktory chodzi sobie na silownie...chce tym zyc ale niebardzo wiem jak takie zycie powinno wygladac,to poprawilo by moja samoocene,oraz samop[oczucie,napewno znikly by dymy ze tyle,ze dupa mi rosnie itp!!

Prosze napiszcie mi hlopaki jak to powinno wygladac i co mam zmienic by czuc sie naserio sportowcem a nie tylko hlopcem ktory cwiczy czasem na silowni dla jaj !!!

THX Z gORY
To bardzo wazne dlamnie

Wysłana - 06-04-2005, 16:14
Demosstenes
Senior Member