Nie chce masy !! Czy nie przeginam ???

Wysłana - 12-11-2006, 00:34
dzikun
Junior Member

Witam. Mam pytanie do zawodowców. Przy wzroscie 175 cm mam wagę..95kg. Wczesniej mialem 110 kg. Teraz ostro wziolem sie za siebie. Codziennie praktycznie siłownia z tym ze zasadniczo walacze z miesniem piwnym wiec cwiczenia na ławeczce po 80 gibów w 4 serjach + w zwisie podnoszenie obu nóg wyprostowanych do wysokosci klaty tak okolo 3 seri po 30 gibów. Do tego codziennie A6W ( Aerobiczna 6 Weidera). Obrosłem w tłuszcz i teraz zalezy mi na tym zeby sie pozbyć i żeby zrobic rzezbę. Problem polega na tym zę nigdy tak naprawdę nie uprawialem kulturystyki i jestem zielony. Wiem ze przy zbyt duzej intensywnosci cwiczen mozna doprowadzic do utraty nie tylko tłuszczu ale i masy miesniowej czego bym nie chcial. Czy nie powinienem kupic jakis odrzywek żeby miesnie się nie wykonczyly? I czy nie pzreginam z tym treningiem. Do tego jeszcze mecze inne miesnie np: klata,motyl,biceps,triceps. Do tego basen. I tak naprawdę codzinnie jestem wykonczony.Pzrerwy robie na sobote niedziele i srode.Co do diety to staram sie nie szamac po 18-stej i próbuję wprowadzic systematycznosc w jedzeniu. A wcinam: ryz,piersi kuraka(teraz dopiero gotowane) ,twarog, owoce, kefiry,jogurty. zadko kiedy cos z chleba.(raczej unikam jak ognia).Nigdy nie bralem sterow ani innych odrzywek wiec nie znam sie na tym. Nie wiem co moze mi pomóc w treningu na rzezbe a co zaszkodzi. I czy wogóle robie dobrze atakujac tak mocno tylko piwny miesien a inne traktuje ulgowo?Cwicze tak juz od okolo 2 miesiecy.Ale A6W zaczołem dopiero od tygodnia i dlateo widzac co sie dzieje zaniepokoiłem sie czy nie pzreginam. Teraz chce dołozyc jeszcze sobie ciężarki na nogi do zwisu + zwiekszyc giby na ławeczce do 100 albo podniesc ławke do wiekszego pionu,albo obciazyc barki ciezarkami. Sam nie wiem co lepsze. Postanowilem zero tluszczu do wakacji i rzezba konkrecik. Hmm w tym tempie to bedzie zero tluszczu na wiosnę... Ale tez i zero miesnia moz