Jaka odżywka dla hardgainera?

Wysłana - 04-18-2007, 21:14
szefozo
Junior Member

Witam, jestem zielony jesli chodzi o wiedze na temat odżywek i tym podobnych rzeczy, użytkownik Molesta napisal(ktoremu dziekuje za odpowiedzi i pomoc) cytuje: cos z gainera carbo. Jesli chodzi o mnie to opisze troche moje treningi, uprawiam Capoeire, od 14miesiecy, mam treningi ciezkie we Wtorki i Piatki trwajace 2 godziny, i w Czwartki lżejszy tez 2 godzinny,
poza treningami robie w domu brzuszki, pompki, troche rozciagania, nie podaje ilosci bo naprawde roznie z tym jest, czasami robie 100 brzuszkow, czasami 300 z przerwami, i tak samo z pompkami chociaz tych mniej [img src=\"style_emoticons/[#EMO_DIR#]/smile.gif\" style=\"vertical-align:middle\" emoid=\":)\" border=\"0\" alt=\"smile.gif\" /], jem dosc duzo, ale efektow nie widac [img src=\"style_emoticons/[#EMO_DIR#]/smile.gif\" style=\"vertical-align:middle\" emoid=\":)\" border=\"0\" alt=\"smile.gif\" /], nie mam masy, ale za to jestem dosc dobrze wyrzeźbiony [img src=\"style_emoticons/[#EMO_DIR#]/smile.gif\" style=\"vertical-align:middle\" emoid=\":)\" border=\"0\" alt=\"smile.gif\" /], Czekam na odpowiedzi, dziekuje i Pozdrawiam

PS: mam 17 lat, wzrost ok 180cm, waze jakies 62-65kg

Wysłana - 04-18-2007, 21:39
Qubuś
Senior Member

Kup sobie witaminy i Dietanabol.
 Wysłana - 04-19-2007, 14:30
Molesta
Gość

daily formula
carbo np olimp bx jak masz kase vitargo cl
do tego ew gainer, super hard gainer ze sport one albo jak masz kase gain fast z universala

Wysłana - 04-19-2007, 16:30
bobek39
Senior Member

i dobrze by bylo jak chcesz nabrac miesni a nie tłuszczu zebys na silce cwiczyl ale to tak w nawiasie
 Wysłana - 04-20-2007, 08:05
szefozo
Junior Member

dzieki za odpowiedzi, daily formula juz kupilem, natomiast zastanawiam sie czy niedolozyc kasy i kupic vitargo cl zamiast carbo bx
 Wysłana - 04-20-2007, 08:44
Qubuś
Senior Member