Dotacja z Programu SPO-ROL

Wysłana - 02-05-2010, 09:03
Bigol
Gość

cześć. Można już powiedzieć, że jestem rolnikiem ponieważ ojciec przepisał na mnie całe gospodarstwo i sporo mam wolnej ziemi gotowej do zagospodarowania. Dlatego wpadłem na pomysł, aby zgłosić to do dotacji z programu SPO-ROL, tylko jak to z tym dokładnie jest ? Jakie są szanse na dostanie tej dotacji ?

Wysłana - 03-03-2010, 18:59
paty
Senior Member

tutaj masz więcej informacji o tym programie:
Europejski Fundusz Orientacji i Gwarancji Rolnej (ang. EAGGF) finansuje działania na rzecz rozwoju terenów rolnych oraz pomocy rolnikom, w szczególności z regionów o słabo rozwiniętej strukturze. W ramach Sekcji Orientacji EFOiGR finansuje następujące zadania:

*
rozwój i modernizacja terenów wiejskich
*
wspieranie inicjatyw służących zmianom struktury zawodowej na wsi (w tym kształcenia zawodowego rolników i ich przekwalifikowania do innych zawodów)
*
wspomaganie działań mających na celu zwiększenie konkurencyjności produktów rolnych
*
restrukturyzacja oraz dostosowanie potencjału produkcyjnego gospodarstw do wymogów rynku
*
pomoc przy osiedlaniu się młodych rolników
*
wspieranie rozwoju ruchu turystycznego i rzemiosła
*
rozwój i eksploatacja terenów leśnych
*
inwestycje w ochronę środowiska
*
wyrównywanie szans gospodarstw położonych na terenach górzystych i terenach dotkniętych kataklizmami

Wysłana - 03-13-2010, 16:04
Adzia1
Senior Member

Mój dziadek miał taką dotację z tego programu SPO-ROL to jakby ktoś potrzebował informacji to jak najbardziej mogę się dokładnie spytać o co tutaj chodzi :p
 Wysłana - 03-17-2010, 14:23
majkiT
Senior Member

adzia ja tak czysto z ciekawości chciałbym się czegoś więcej na ten temat dowiedzieć.

np. ile wynosi dokładnie ta dotacja SPO-ROL ?

Wysłana - 03-18-2010, 10:01
Sandi88
Senior Member

Ta dotacja Majki wydaje mi się że będzie normalnie wynosiła zależnie od tego ile masz pola itd

A swoją drogą chyba sytuacja rolników po wejściu do Unii się poprawiła prawda ?